Bli inte glad när en kille jagar er, han jagar bollen också sen sparkar han bort den.

Hejsan..
Har inte orkat blogga har legat i sängen i 2 dagar inte kunnat äta andas prata eller ens svälja.
Men ja har fått medicin nu så förhoppningsvis blir de bättre, min älskling har gjort mig sällskap oxå bästaste.
Nu ska ja fan gå in o duscha sen ska ja gå ut ja skiter i orkar inte sitta hemma längre.
Fick brev från min bulle igår började gråta.. Sen ringde han oxå blev överlycklig!
Saknar dig kan du komma hem nu seriöst behöver dig här hemma.
Men nu ska ja hoppa in i en dusch sen fixa till mig så gått de går o sen ska ja banne mig ut haha.
Puss!


Kommentarer
Postat av: L ★ / w a z u p

Fyfan! Krya på dig :/ och du gör nog rätt i att gå ut, ligga hemma hur länge som helst och inte ha något att göra blir man ju lite dum i huvet av :P men ta det liiite lugnt ute kanske?! :D

2011-10-01 @ 21:40:40
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0