Once I ran to you, now I run from you..

Godagens allihopa är jävligt trött har inte sovit på hela jävla natten o fan va vi har sprungit omkring men de va de värt!
Allt för födelsedagsbarnet haha.
Kvällen började med mat på framfickan med tjejerna mysigt som fan.
Sen gick vi som idioter med partyhattar på huvudet genom hela jävla stan hem till Issa vid kvarnen där vi festade lite o sen kom de en jävla massa svennar som va idioter i feel your pain Sofia.
Fick till en ''artist'' oxå HAHA.
Sen splittrades vi tyvär o jag o Ida åkte till G o träffa R,S,M,S. och bara tog de lugnt, med en fin film på hahaaha jävla idioter.
Efter ett tag så gick vi till M&S där vi skulle skrämma iväg fisken o de gick ju bra Ida är fan bäst!
Vi träffa världens bästa M oxå som vi gick till efter, och där blev vi kvar tills imorse typ 9?
M lagade mat till mig oxå haha fett gott sen kom Ida o M och sa ''allt handlar bara om dig'' fuck er haha.
Medans R bara satt vid datan o söng för sig själv haha.
På¨morgonen gick jag Ida o M till S, han fixa mat igen? haha.
Medans ja o Ida sjöng lips men de fuckades..
Sen gick ja o Ida till mig o sov 2 timmar o sen har ja bara suttit här ska snart hoppa in i en dusch o köra igång igen wooho, im going to die!
Jävlar vilken bok haha.
Peace out!

Sånna fula fast me barbies gick vid me haha!
Grattis igen älskling, allt för dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0