Lingon fucking vecka.

Hatar mens de är bara så jävla jobbigt..
Aja whatever, Igår gick ja med min syster (Sasha) till Ida o hennes lillasyster. Satt där ett tag o lekte under hökens vingar kom? Haha. Sen gick jag och min syster till mormor och åt o hade de allmänt mysigt. Efter någon timme mötte ja upp ida o vi gick till S&M där vi åt mina efterlängtade pannkakor haha. Sen sjöng vi singstar eller de heter tydligen lips på xbox men same shit? Jag har blivit dunder på de hihi! Vi åkte till Han resturang en snabbis oxå den blir nog jävligt snygg. Efter de gick Ida hem o vi kolla på serie sen gick vi o sov o därefter fuckades allt..
Men allt Du behöver veta är att jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0