Be the kind of man you'd want your sister to be with.

Ingen början så de får bli såhär nu.

Igår va ja me Ida vi tog en lång jävla promenad med kiss pause hos Said haha. Sen va de massa jävla äckliga gubbar som sa massa jävla shit o massa. En försökte pussa mig yääk. Men de fick dom ångra mohaha för bästa killarna i G gick dit :)
Sen gick ja hem o la mig o sov blev väckt dunder o sen somna om.
Imorse gick dom till jobbet så ja sov ut för första gången på länge as skönt!
Sen ringde mamma o då va de bara att hoppa ut o gå hem o reda ut allt.
Nu är ja barnvakt ett tag så ska duscha o fixa mig snart sen träffar ja väl ida sen ska ja ''hem'' o diska haha.
Puss!

Mina små retards ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0